Projecte Joves, Ciència i Ètica 2023

L’alumnat de 3r d’ESO ha participat a la 8ª edició del projecte Joves, Ciència i Ètica 2023, aquest any,  dedicat a l’emergència climàtica. Després de rebre quatre científics experts en el tema, tot l’alumnat va preparar els debats sociocientífics i, finalment, el dia 13 de desembre vam participar a la trobada amb altres instituts de Catalunya. Valorem molt positivament l’experiència, especialment pel que fa a les competències que adquireix el nostre alumnat i el felicitem per la implicació i l’esforç demostrat.

Projectes Secundària

fcri – Fundació Catalana per a la Recerca i la innovació.
ICTA – Institut de Ciència i Tecnologia Ambiental – UAB
Departament d’Educació