X TROBADA DE JOVES DE LA XARXA MAI MÉS

L’alumnat de 4t d’ESO ha participat a l’acte organitzat des de l’Amical de Mauthausen, celebrat aquest any a la Biblioteca Central de Terrassa.
Ha estat un acte emotiu i entranyable on hem après i hem conegut les experiències en el projecte de memòria i justícia que es fan a diversos instituts de Manresa, Lleida, Barcelona i Terrassa. Especialment interessant el viatge que cada any organitza l’Amical a Mauthausen i Gusen al mes de maig per retre homenatge als deportats republicans espanyols. Els companys de Manresa i Lleida ens han explicat com la visita als camps i la convivència amb els participants els va canviar personalment.
Ens quedem amb més ganes de continuar treballant i pensant productes encara més significatius i creatius.
Acomiadem el primer trimestre felicitant l’alumnat de 4t d’ESO per la magnífica feina presentada a la Trobada. Felicitats!!!
Projectes MUSA IE Pere Viver
Marina Garcia