Treball per racons

Al llarg de tota la primària, al nostre centre es fa un treball per racons a l’àmbit lingüístic on s’ofereix una gran varietat de propostes que l’alumnat realitza de forma simultània en petits grups. Des d’aquest plantejament es dona a l’alumne/a un gran protagonisme ja que participa activament en el seu aprenentatge i a més, pot ser model i guia i de la resta de companys/es a la vegada que es dona resposta a les diferències, interessos i ritmes d’aprenentatge de cada infant.

Aquí teniu una petita mostra d’algunes de les propostes que s’estan duent a terme al cicle inicial.