Tallers de Halloween i Castanyada al Cicle Inicial

El passat dimarts 31 d’octubre els alumnes de 1r i 2n de Primària van estar realitzant uns tallers de Halloween durant el matí de cuina terrorífica: van fer mòmies, vampirs, tombes, fantasmes, ratpenats, cucs,… Després de fer de cuiners, van poder gaudir d’un bon esmorzar compartint tot el que havien fet. S’ho van passar d’allò més bé!

A la tarda, seguint la tradició popular, van anar al pati a fer uns balls juntament amb els alumnes d’educació infantil tot ballant cançons de la Castanyada i amb una visita molt especial: les castanyeres ens van rebre amb el seu cistell ple de castanyes que posteriorment ens van repartir. Què bones que estaven!!

Al següent enllaç podreu veure una mostra de tot el que vam fer!