Sortida al Museu del Ferrocarril i a Codorniu

L’alumnat de 3r d’ESO ha realitzat una sortida al Museu del Ferrocarril de Vilanova i la Geltrú per comprendre la importància d’aquest mitjà de transport en la societat, l’economia i la tecnologia del segle XIX i fins a l’actualitat. Després d’un fantàstic i plàcid dinar de germanor al Passeig marítim de Vilanova, vam continuar la ruta cap a la comarca de l’Alt Penedès per conèixer la rellevància que el sector primari té en el municipi de Sant Sadurní d’Anoia. La visita a Codorniu va aportar al nostre alumnat coneixements del sector primari, cultural i artístic. Aquests aprenentatges seran molt útils en el producte final del segon trimestre.
IE Pere Viver
Projectes MUSA