Projecte CROMA 2.0

Un grup de nens i nenes de 5è i 6è han participat en el Projecte Croma 2.0 organitzat des del Pla Educatiu d’Entorn, juntament amb alumnat d’altres centres educatius de la nostra ciutat.

Els tallers s’han fet en horari extraescolar, dinamitzats per alumnat voluntari de ciències de l’educació o de psicologia de la UAB, i dissenyats per equips de recerca de la mateixa universitat per a brindar a l’alumnat la possibilitat de convertir-se en responsable de les seves descobertes, propiciant que s’incrementi el seu interès pels coneixements que els ofereix l’escola.

Han visitat les instal·lacions de l’equip de recerca Transmedia Catalonia, i l’alumnat ha presentat els resultats del projecte Una escola verda per a tothom.

Ha estat una experiència única i s’han divertit molt.

Enhorabona per la feina feta!