PREMI JOVE I MOBILITAT ALUMNAT DE 3R D’ESO

L’alumnat de l’optativa de Comunicació Audiovisual de 3r d’ESO de l’Institut Escola Pere Viver ha guanyat el PRIMER PREMI del Concurs Joves i Mobilitat, organitzat per RACC i el Servei Català de Trànsit, amb el suport del Departament d’Educació, en la categoria MILLOR CLASSE. El  que ha realitzat l’alumnat ha estat seleccionat entre 1.004 treballs presentats.
El premi inclou l’entrada de dos dies a PORT AVENTURA I FERRARI LAND, amb una nit a un dels hotels del Parcdel que podran gaudir tot l’alumnat de la classe.
     Enhorabona!!!