Optativa: Fem de Periodistes! – 1r d’ESO

Ja han passat unes setmanes d’ençà que no hi ha alumnat, docents, professionals d’administració i serveis a l’institut-escola Pere Viver… en tenim moltes ganes de tornar per això a la pàgina web anirem mostrant tot allò que l’alumnat ha anat fent en aquest segon trimestre. Comencem?

L’alumnat de secundària que va triar la matèria optativa: Fem de Periodistes! us presenta la revista que ha fet al llarg del primer trimestre i una part del segon. Van decidir que el tema seria el del projecte que vam treballar a l’inici de curs: OBJECTIU: LA LLUNA!

Durant totes aquestes setmanes hem treballat en equip per decidir temes molt importants: el títol de la revista, la imatge, el contingut dels articles, la selecció dels continguts, el format  del dossier inicial, el disseny de les pàgines de La Lluna de la A a la Z, les recomanacions de llibres i pel·lícules i tots els passatemps que hem ideat i que trobareu al final.

Així que aquí us deixem la nostra primera revista digital amb el desig que us agradi molt!!!

L’equip de redacció del primer número d’ATSIVER:

Adrián Álvarez Díez, Nayara Aranda Fernández, Alae Bouich Drina, Judith Carrillo Colomer, Izan Díaz Quílez, Xavi Fuentes Silva, Roger Garrigós Rasquí, Marc Gómez Oteros, Xavi Jiménez Gallego, Ian Padilla Macía, Ainara Pedroche Molina, Dani Portillo Valero i Angie Sánchez Bedoya

Professorat de 1r d’ESO de l’Institut Escola Pere Viver