L’aventura que va canviar la història!

L’alumnat de 2n d’ESO  va començar el curs amb un projecte educatiu sobre la història de la primera expedició filantròpica de la vacuna. Han estat unes setmanes de treball intens des de totes les àrees curriculars. Hem investigat sobre la història de l’expedició, els reptes del viatge, i hem conegut a fons els protagonistes d’aquesta fantàstica aventura. El resultat ha estat un èxit i volem compartir amb vosaltres una petita mostra d’aquest procés, després del qual tots plegats hem après i ens hem enfortit mútuament.

Aquí us deixem alguns dels vídeos de les presentacions que van fer l’alumnat: