Jornada d’escacs

El divendres 18 de novembre vam celebrar el Dia Mundial d’Escacs en un campionat en el que van participar al voltant de 100 alumnes del cicle mitjà i superior.

El menjador de l’escola es va vestir de quadres blancs i negres i moltes partides d’escacs es van portar a terme. Els i les alumnes van participar amb molta esportivitat, s’ho van passar molt bé i al final de la jornada es va fer entrega dels diplomes i medalles per a tots i totes els participants.

Cal agrair l’ajut dels pares i mares que amb el seu suport van fer possible  que la jornada es pugués realitzar amb èxit.

Publicació al Diari Terrassa

Publicació Canal Terrassa