Jocs Florals: Éssers fantàstics

El passat divendres 22 d’abril va tenir lloc el lliurament de premis dels Jocs Florals Escolars del nostre Institut Escola. L’alumnat va realitzar uns treballs magnífics relacionats amb la temàtica de la Setmana Cultural que enguany ha estat els éssers fantàstics.

Ha estat molt difícil decidir els guanyadors i guanyadores però finalment el nostre gran jurat format per membres de l’AFA va triar els següents:

Infantil

Cicle Inicial

Cicle Mitjà

Cicle Superior

Per acabar, volem tornar felicitar a tot l’alumnat que ha participat i ha fet possible la celebració d’aquest dia. Bona feina!