El Prado Challenge – 1r d’ESO

L’alumnat de 1r d’ESO no para, tot i estar a casa, a la matèria de Visual Arts han fet una visita virtual al museu El Padro i han escollit una obra d’art, a partir d’aquesta han realitzat a l’activitat “El Prado Challenge”.

L’han analitzat, han fet un comentari i, el més divertit, han representat l’obra.

Presentem algunes dels resultats que hem rebut. Podeu veure les obres originals i com els nostres artistes les han representat.

Us agraden? L’equip docent no pot estar més orgullós dels artistes que tenim al centre!!!!!

Beatriz Granja

Ainara Pedroche