Comencem jocs nous al pati a 1r de Primària!

Aquest curs, malauradament, no podem compartir zones de pati amb altres grups i això, al principi, ens va costar una mica d’acceptar. Tot i així, les alumnes i els alumnes de 1r de Primària van tenir una fantàstica idea! Van pensar que seria bo pintar alguns jocs al terra del pati per tenir més opcions de joc a l’hora de l’esbarjo. Entre tots i totes, vam pintar una xarranca, un jump i també una diana. A més a més, van fer una proposta d’altres jocs que els hi agradaria tenir i ja estan en marxa: pilotes per jugar al mata conills, a bàsquet, futbol i cordes per saltar! Està sent tot un èxit!

Aquí teniu un petit recull d’aquests primers dies amb el nou material.

Àlbum