Col·laborem amb La Marató de TV3

Aquest any la campanya de La Marató de TV3 vol fer divulgació científica i conscienciació sobre les malalties minoritàries, aquestes, com bé explica la pàgina web de La Marató de TV3 són, malalties molt poc freqüents que afecten un màxim de 5 persones per cada 10.000 habitants. Inclouen un conjunt de malalties molt diferents entre si, però tenen en comú que acostumen a ser greus, cròniques, progressives i discapacitants. (enllaç)

L’Institut – Escola Pere Viver vol col·laborar i aportar el seu granet de sorra en aquesta investigació, per això l’alumnat de 1r d’ESO ha realitzat guarniments per col·locar a l’arbre de Nadal, decorar les habitacions… el que vulgueu!

Durant els dies 11, 12 i 13 de desembre hi haurà una paradeta per vendre els guarniments realitzats per l’alumnat, aquesta paradeta estarà a l’entrada de l’Institut – Escola, en concret es col·locarà a la sortida d’Educació Primària a les 12,20h fins les 12,40h i a les 16,20h fins les 16,40h.

Us esperem a tots i totes, perquè junts podrem dir que minories fan majories!