Ambicia’t a l’institut 6è 2017

Durant el mes de novembre i desembre, els alumnes de 6è estan realitzant una activitat d’aprendre a circular amb bicicleta per la ciutat.

L’activitat es diu: Ambicia’t a l’Institut, organitzada per BICICLOT. L’objectiu de l’activitat és ensenyar als alumnes a circular amb bicicleta pel carrer, ja que es vol donar a les noves generacions l’habilitat i confiança necessàries per poder circular pels carrers de la ciutat amb seguretat.

El programa té una durada de 6 hores, repartides en dos dies (dos matins de dilluns).

• La primera part es realitza al pati de l’escola, on s’expliquen les nocions bàsiques sobre el funcionament i manteniment d’una bicicleta i es fan els primers exercicis d’habilitat perquè els monitors puguin valorar si els alumnes tenen les capacitats necessàries per sortir al carrer en la pròxima sessió.
  •  La segona sessió del curs es fa una part teòrica a l’aula, on s’expliquen les senyals bàsiques de circulació i com circular per la via. Després els alumnes aniran pels carrers de Terrassa (circuit preparat pels de BICICLOT), en parelles i/o en fila. Arribaran a una zona de Terrassa i a continuació es faran grupets de 8-10 alumnes guiats per monitors del taller i portaran a terme pràctiques de circulació.

Mireu com s’ho estan passant.

Album