Visiteu la nostra revista escolar!

Al nostre institut-escola tenim una revista digital : el Pere Lliscart report!

Podeu fer clic aquí.

Per visitar-la i veure la feina que fan els nostres reporters escolars!
Els encarregats de fer la revista són els alumnes de 1r. d’ESO de l’institut-escola, en el marc dela matèria BRC (Blocs de Recerca i creació).

Vols conèixer les novetats del nostre centre per a aquest curs?

Vols descobrir quins són els talents ocults del nostre alumnat?

Vols veure les instal·lacions del centre des d’una nova perspectiva, a través dels fotoreportatges realitzats pels alumnes?

Vols llegir les recomanacions cinematogràfiques dels nostres alumnes?

Vols veure quines entrevistes han fet, quines notícies han redactat?

Tots aquests continguts i molt més al Pere Lliscart Report!

Aquesta revista es duu a terme amb la col·laboració de Junior Report, un diari que explica l’actualitat global adreçada a joves lectors i que promou el projecte Revista Escolar Digital, en el qual participen més de 100 centres educatius, entre ells el nostre institut-escola!