Landeskunde und Wortschatzarbeit im Deutschunterricht

Actualment els alumnes de 4t d’ESO d’alemany estan treballant en un projecte lingüístic i cultural. Per començar el projecte repassen en grup el vocabulari que ja coneixen mitjançant una pluja d’idees, relacionant les lletres de l’alfabet alemany a les paraules que els grups d’alumnes van dient i escrivint. De totes aquelles paraules que han fet servir a la primera activitat, trien només una per grup. 

 

 

Les paraules seleccionades pels alumnes han estat: Musik (música), Marmelade (melmelada) i Deutschland (Alemanya).

Un cop ja tenen triada la paraula, busquen imatges relacionades amb aquella paraula i creen un mural  amb aquelles imatges. Posteriorment, fan una presentació oral en alemany davant dels seus companys on expliquen perquè han triat aquella paraula i què representen les imatges del mural. D’aquesta manera treballem vocabulari conegut i també nou en alemany. Practiquen la pronunciació de moltes paraules en alemany i escriuen oracions de manera creativa. A la imatge podeu veure un dels murals fets pels alumnes per a les seves presentacions orals. Els alumnes han treballant amb entusiasme i han obtingut bons resultats, a més d’aprendre molt. 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>