Vull ser el teu amic. Aula d’acollida

L’alumnat d’aula d’acollida està treballant l’ús oral de la llengua catalana a partir d’un repte. El repte plantejat és el següent: “arriba un alumne nou a la classe i vull ser el seu amic”.

Per parelles han construït el seu propi diàleg mitjançant una pauta d’ajuda pel desenvolupament del guió de la conversa. Seguidament,  fan la presentació i la gravació oral del diàleg. A més a més, estem impulsant la competència digital de l’alumnat a través de l’ús dels Chromebooks on han après a utilitzar l’eina digital del Canva. Com a producte final han realitzat l’edició del vídeo on fusionen la imatge amb el diàleg creat i gravat.