SANT JORDI 2018

El 23 d’abril, a l’escola, vam celebrar la diada de Sant Jordi. Una festa que agrada a petits i a grans,i, per això ho vam celebrar amb moltes activitats.

A primera hora de matí vam poder graudir del teatre de titelles. Ens ho vam passar d’allò més bé!!!

Tots els membres de l’escola, tant nens com mestres, volem donar un fort agraïment a la Sara d’Educació Física i a la Sara conserge pel gran esforç i temps que han dedicat a fer les titelles, unes titelles que representen la diversitat cultural de la nostra escola.

Després del pati va tenir lloc el Certamen dels Jocs Florals on els infants d’infantil i de primer van recitar uns bonics poemes i ven rebre els premis de dibuix.

A continuació, es van lliurar els premis de dibuix , de català, de castellà i d’anglès de 2n a 6è. Vam viure moments molt emocionants!!!

Per la tarda cada cicle va realitzar activitats relacionades amb la diada.

Aquí podeu veure moments d’aquesta gran festa!!!