MANS A L’OBRA

Els nens i nenes de P5, han anat a Caixa Fòrum a fer una activitat molt divertida.

Primer de tot ens ho vam passar d’allò més bé durant el camí, ja que van manar en autobús de línia.

Durant l’activitat, vam experimentar mitjançant els sentits (especialment amb les mans). Vam tocar, representar sense parlar, estampar en farina, esquinçar papers de diferents materials i textures, i per últim vam pintar amb les mans en un panel transparent on vam fer molts dibuixos i creacions molt creatives.

Va quedar un quadre molt bonic i diferent!

I per acabar el matí, vam tornar cap a l’escola en Metro!! Ens va agradar molt agafar el transport públic, contar les parades que hi havia fins a l’escola i veure tots els cartells que hi ha a les parades de metro.

Els elefants vam gaudir d’aquest dia!