La castanyada a Cicle Superior

Aquest any, tot i que diferent, no ens podíem quedar sense Castanyada! Els alumnes de 5è han fet panellets d’argila i els han pintat, mentre que a 6è han fet dances tradicionals catalanes. A més a més, alguns alumnes també han portat castanyes per menjar-les per esmorzar!

I és que, sigui l’any que sigui, les festes i tradicions cal mantenir-les vives! Durant aquest curs ens anirem empescant les millors maneres per celebrar les festes de sempre d’una manera nova per a què siguin segures i divertides per tothom!