Estudiem la nutrició a 5è

De petits vam estudiar els 5 sentits, el món de les plantes i la seva RELACIÓ amb l’entorn.  També ens vam iniciar en el coneixement del propi cos per dins amb l’estudi de l’aparell locomotor i digestiu.

Enguany a 5è, iniciem el projecte de LA NUTRICIÓ, anant un pas més enllà del que hem après fins ara sobre els éssers vius, per ser capaços de reflexionar sobre la importància de tenir cura del propi cos i l’adopció d’hàbits saludables.

Per tal de recuperar els coneixements previs dels alumnes i poder fer connexions amb els nous aprenentatges iniciem cada projecte amb una provocació…Aquesta vegada ha estat veure el cos per dins a mida real amb una espectacular disfressa que reprodueix l’interior d’una persona i que ens permet veure què hi ha per sota de la capa de la pell.

La reacció dels alumnes ha estat molt emocionant: riures, bromes, expressions atònites i algunes de vergonya van ser les manifestacions quan van veure que la mestra es treia el “pareo” i es mostrava així: