Creativitat i emocions a P3

Els nens i nenes de P3 hem gaudit d’una activitat molt divertida sobre les emocions que ens han vingut a fer l’escola.

Ens hem submergit en una història on hem hagut de passar per diferents situacions que ens han fet una mica difícil arribar fins la platja (que era el nostre destí final).

Em escoltat diferents músiques (ràpides, lentes, alegres, tristes,…) i hem mogut el nostre cos a la vegada que sonava la música, i representant les accions i històries que ens han anat indicant.

Una vegada hem arribat a la platja, ho hem celebrat, i hem pogut gaudir d’una obra de teatre enfocada al fons marí, als animals que hi habiten i als greus problemes en els que es troba actualment el mar per tota la brutícia que es llença.

Per això hem de reciclar tot el que puguem i cuidar el planeta.

Què divertida aquesta activitat, en volem fer moltes més!