Construïm una biblioteca d’aula

A finals del primer trimestre, l’alumnat de 1r d’ESO, ha executat el projecte Biblioteca d’aula.

Durant una setmana, l’alumnat va realitzar una investigació per a poder decidir quins llibres volen tenir a la seva biblioteca d’aula.

Paral·lelament, des de l’àrea de tecnologia, hem assumit el repte del disseny i la construcció del moble que ha de servir d’estanteria per a la biblioteca de l’aula.

El disseny del moble s’ha dut a terme des del departament de tecnologia. Consisteix en un moble modular que conforma la forma del nom de la classe. IA, IB i IC.

L’alumnat ha assumit el muntatge del moble. Per fer-ho s’han treballat els continguts derivats de l’ús de materials tècnics així com de les eines i màquines necessàries per treballar la fusta.

Us adjuntem imatges del procés constructiu que s’ha desenvolupat al taller de tecnologia del centre.

En aquests moments, l’alumnat es troba realitzant una recreació en 3D de l’estanteria utilitzant el programari de disseny 3D Sketch Up.

Aquesta recreació 3D els permetrà dissenyar una proposta de pintura per al moble. Finalment, es votarà la proposta que més agradi i es tornarà al taller per a pintar el moble tal com s’hagi escollit.