CHRISTMAS BINGO a 3er ESO B

L’últim dia d’escola abans de les vacances de Nadal, vam jugar al bingo a la classe de 3r ESO – B. Era un bingo amb temàtica nadalenca, amb l’objectiu que els alumnes es divertissin alhora que aprenien vocabulari en anglès relacionat amb Nadal (Christmas).

Els alumnes es van organitzar en grups de 4 i hi va haver temps de fer tres rondes. A la primera, va haver-hi un clar guanyador i, a la segona, dos grups van fer bingo al mateix moment. Els premis van consistir en diferents articles de material escolar (llapis, gomes…). A la segona i tercera ronda, diversos alumnes es van oferir voluntaris per a anar “cantant” els diferents noms (amb ajuda de la teacher per a pronunciar-los).  Ens ho vam passar molt bé!