A secundària fem sonar fort l’ Ukelele

L’ukelele és un dels instruments amb més avantatges per treballar a l’aula de música. Aquest instrument compta amb una mesura i pes ideal pels alumnes de secundària i a més, existeix molt de repertori variat per poder interpretar a l’aula.

El seu aprenentatge és molt senzill i el fet de ser un instrument conegut pels alumnes provoca que tinguin curiositat per aprendre a tocar-lo.

A l’optativa d’ukelele coneixem molts artistes i acompanyem les seves cançons. La pràctica d’aquest instrument resulta més completa que un altre pel fet de poder interpretar acompanyaments harmònics a banda de melodies.
Treballem en grup, potenciant el treball en equip i la cooperació entre els alumnes.