A Anglès aprenem amb les TAC

A l’assignatura de Llengües Estrangeres, l’alumnat utilitza el llibre digital que tenen instal·lat al seu ordinador; això suposa un gran avanç  a l’hora de treballar i estudiar, on poden veure per si mateixos el progrés que estan fent, la qual cosa té un gran efecte motivador. També fomenta la participació, amb la qual cosa l’alumnat aprèn més i millor. Els alumnes es converteixen en protagonistes del seu propi aprenentatge, ja que adquireixen  cert grau d’autonomia, són més actius i curiosos, i desenvolupen l’habilitat de treballar en equip. Aquesta autonomia, els permet decidir els diferents ritmes d’aprenentatge. D’altra banda se’ls plantegen situacions en les quals han de ser capaços de trobar la informació o si més no, saber gestionar-la i per acabar, els fomenta el treball en equip, on quan se’ls planteja un dubte, són capaços de gestionar-lo, demanar ajuda  i resoldre-ho entre ells.