Posem “els cinc sentits”

Els nens i les nenes de 3r hem treballat els sentits mitjançats propostes d’aprenentatge. Durant cinc sessions , a cada taula de la classe es podia treballar un dels cinc sentits. En aquestes sessions , cada alumne havíem d’escollir quin sentit volíem treballar i, un cop a la taula, hem treballat de manera cooperativa amb la resta de companys que havien escollit el mateix sentit.

Treballar d’aquesta manera ens ha permet aprendre a organitzar-nos la nostra feina , a la vegada que aprenien  moltes coses dels sentits. Per poder resoldre les activitats proposades hem disposat de “LA TAULA DELS SENTITS” , on hi havia documents i llibres de consulta, d’un dossier de treball i de l’ordinador de l’aula.

Els nostres aprenentatges han quedat recollits a un LAPBOOK . A més, hem fet un Kahoot on hem posat a prova tot el que hem après!!