5è FA CRIQUET

Com ja sabeu, el criquet és un esport originari d’Anglaterra i és un esport de masses al Pakistan i la Índia. Com som una escola pluricultural, des d’educació física hem volgut promoure aquests valors culturals del nostre alumnat.

L’AFA de l’escola ens va posar en contacte amb en Jordi Ballart del Consorci per a la Normalització Lingüística de L’Hospitalet, i amb la seva ajuda vam dur a terme unes sessions de criquet. En Jordi ens va passar tota la part lingüística d’aquest esport, i va venir un dia per ajudar-nos i veure com anava tot. A més a més, vaig tenir l’ajuda dels nenes i nenes que ja en sabien jugar.

L’any que ve continuarem amb aquest projecte amb les nenes i nens de 5è de primària.