P5 ALTRES CURSOS

MUSEU D’ART MODERN DE TARRAGONA on PhotoPeach

LA MONA DE P 5

RECORDEU QUE LA SETMANA VINENT ÉS EL CROS DE L’ AMPA. NOSALTRES A PSICOMOTRICITAT HEM FET UN ENTRENAMENT. MIREU QUE RÀPID QUE CORRIEM.

AQUESTA SETMANA A PSICOMOTRICITAT ENS HEM DISFRESSAT

A P5 EL TIÓ ENS HA CAGAT LLAMINADURES

Dilluns passat va arribar el Tió a l’escola. Els nens i nenes de p3 el van trobar al bosc dins de l’arbre foradat. El vam portar a l’escola i el vam tapar amb una manta. Mireu com li donem molt de menjar per a que ens cagui força coses.

Com ja s’apropa el Nadal, i amb ell la Fira de Santa Llúcia, estem preparant el que vendrem a la nostra paradeta. Aquest any tindrem uns bombons molt bons! Us esperem!

Aquí us deixem una petita mostra on podeu veure com hem fet els bombons.

Per a celebrar la festa de la Castanyada vam fer panellets, ens van quedar molt bons!