Com aprenem?

1. Treballem amb  ESPAIS D’APRENENTATGE A EDUCACIÓ INFANTIL des del curs 2017/18.

2. Aquest curs 2021/22, adaptem i donem continuïtat a aquesta línia metodològica iniciada a educació infantil.

3. Afavorim un clima acollidor, cordial i familiar que faciliti l’aprenentatge i les relacions personals.

4. Potenciem la tutoria.

5. Animem a la lectura mitjançant l’ús de la biblioteca d’aula i la biblioteca de l’escola.

6.Valorem la importància del joc en l’etapa d’educació infantil perquè contribueix al desenvolupament intel·lectual, motriu i afectiu (aula racons).

7. Introduïm la llengua estrangera a P5. Al cicle superior es fa l’àrea de plàstica en llengua anglesa.

8. Estimulem la curiositat, la iniciativa, la capacitat crítica, la d’observació, el rigor científic, la creativitat i els hàbits de treball

9. Fem l’aprenentatge de l’expressió escrita, el càlcul matemàtic i les TAC (Tecnologies d’Aprenentatge i Coneixement) en petits grups.

10. A Primària treballem amb  llibres de text, quaderns i material elaborat pel centre.

11. Potenciem activitats complementàries com el teatre, les colònies, les sortides i les activitats fora de l’aula.

12. Fem que l’alumnat se senti protagonista, responsable, respectuós i autònom.

13. Som escola verda i fem un munt d’actuacions com ara el  reciclatge, l’hort, l’ús de carmanyoles, l’estalvi de paper …

14.Valorem la participació de les famílies i la seva implicació en el procés d’aprenentatge.

15.Treballem amb estreta col·laboració amb l’AF A per oferir una prolongació de l’escola i una formació global i complementària.