LA MÀGIA DEL TIÓ

Avui, després de cuidar el nostre Tió i alimentar-lo molt, hem gaudit de la seva màgia.
Quins moments tan bonics i entranyables. Quanta alegria compartida!
Famílies molt Bon Nadal i salut per al 2025!!!
TIÓ

GAUDIM AMB L’OBRA DE TEATRE DE SISÈ!

Avui tots els infants d’Educació Infantil hem gaudit de la tradicional obra de teatre qua fan els nens i nenes de sisè per Nadal.
En aquest espectacle titulat “Enguany, qui deixarà els regals?”, hem pogut veure els personatges nadalencs que tanta màgia ens aporten.
Gràcies companyes i… Llegeix més»

MOLT BON ESTIU!!!

Amb aigua, sorra, bombolles i llum acomiadem aquest bonic curs. Hem compartit moments molt especials i hem crescut plegats.
Amb aquest recull de fotos us transmetem l’alegria immensa d’haver caminat junts i us agraïm el vostre acompanyament.
Gaudiu amb els vostres fills i filles dels dies llargs… Llegeix més»

UN MATÍ A LA PISCINA!

Avui els infants d’Educació Infantil hem gaudit de l’aigua fresca de la piscina. Hem jugat, ens hem esquitxat, hem nedat i hem acabat ben remullats. Moments compartits que ens omplen d’alegria, moments bonics per acabar aquest curs, que tant ens ha donat!
Us deixem un tastet…
Llegeix més»