VISITEM LA BIBLIOTECA DEL PAPIOL
16/06/26Els alumnes de cinquè hem visitat la Biblioteca del Papiol, on hem participat en l’activitat “Avui és un bon dia per canviar el món”, dinamitzada per l’Àngela.
Ha estat una sessió molt interessant i productiva, en què hem reflexionat sobre les situacions que no ens agraden… Llegeix més»

