VISITEM LA BIBLIOTECA DEL PAPIOL

Els alumnes de cinquè hem visitat la Biblioteca del Papiol, on hem participat en l’activitat “Avui és un bon dia per canviar el món”, dinamitzada per l’Àngela.
Ha estat una sessió molt interessant i productiva, en què hem reflexionat sobre les situacions que no ens agraden… Llegeix més»

SORTIDA AL PRAT DE LLOBREGAT

Els alumnes de cinquè hem gaudit d’una fantàstica excursió al Centre Municipal de Vela, del Prat de Llobregat, on hem participat en diverses activitats molt divertides i emocionants.
Hem practicat big paddle i també hem fet navegació en catamarà, una experiència molt especial que ens ha… Llegeix més»