JORNADA DE FUTBOL SALA

 

La trobada escolar de futbol pel curs 2025-2026 realitzada el divendres 5 de desembre és un projecte que ha estat elaborat pel grup d’Educació Física de Molins de Rei i Papiol en col·laboració amb l’Àrea d’Esport de l’Ajuntament de Molins de Rei. 

Els objectius més importants que ens marquem per aquesta activitat és:

  • la posada en pràctica dels aprenentatges realitzats a l’escola utilitzant unes instal·lacions específiques, en aquest cas El Pavelló Poliesportiu. 
  • Treballar la socialització  entre els alumnes de 6è de Primària de totes les escoles de Molins de Rei que participen a les jornades.

FOTOS JORNADA DE FUTBOL SALA

VISITA A LA COLÒNIA GÜELL ,ANTIGA COLÒNIA INDUSTRIAL

 

Els alumnes de sisè de primària han visitat la Colònia Güell perquè és un lloc molt important del patrimoni cultural i arquitectònic de Catalunya. Allà poden descobrir com era la vida en una colònia industrial, aprendre sobre la història del tèxtil i conèixer l’obra d’Antoni Gaudí, especialment la Cripta, que és un exemple destacat del modernisme. Aquesta visita els ajuda a connectar el que estudien a classe amb un espai real i històric.

FOTOS COLÒNIA GÜELL

 

VETLLADA 2025

Com cada any els alumnes de l’escola s’han esforçat molt per preparar l’actuació de la vetllada cultural .Aquest curs estava dedicada a diversos àmbits de la ciència.

Els alumnes de 5è han recreat una història de robots i ho han fet molt bé.

Felicitats a tots i a totes !!

FOTOS VETLLADA

EXCURSIÓ A LA SALUT PER CELEBRAR DIJOUS GRAS

Cada any quan arriba Dijous Gras, aquest any 27 de febrer, aprofitem per fomentar l’amistat i les bones relacions entre diferents nivells escolars.

Els alumnes de 5è fan de tutors acompanyant i ajudant als de 3r.

Per ser aquest dia els mestres proposem que es portin entrepans de botifarra d’ou, de truita o coca de llardons.

Aquest febrer ha estat un mes molt favorable per agafar espàrrecs i alguns nens i nenes n’han agafat molts!!

FOTOS EXCURSIÓ A LA SALUT

CELEBRANT EL NADAL

Al llarg del mes de desembre els nois i noies de cinqué hem realizat diferents tipus d activitats per fomentar la relació entre els companys i companyes ,mantenir l’ esperit nadalenc .

FOTOS

 

VISITA DELS ALUMNES DE 5è A LA LLAR D’INFANTS

Els alumenes de 5èA i 5èB hem volgut recuperar una activitat que  es feia abans de la pandèmia i és fer una visita a la llar d’infants Cucut del Papiol.

Per fer-la més engrescadora i per tal de que els petits s’ho passin bé i com el Nadal està tan a prop  hem preparat unes obres de teatre  amb personatges com el Pare Noel, el Grinch, follets o rens entre d’altres.

Després de l’actuació ens hem quedat una estona jugant i parlant amb els infants de la llar.Hem repartit uns bastonets,els hem pogut agafar en braços molta estona.

Ha estat un plaer anar a la llar d’infants !!

En aquets  enllaç FOTOS LLAR D’INFANTS ho podreu comprovar.

CASTANYADA 2024

El dia 31 d’octubre els alumnes de 5è A i B vam fer diverses activitats.

 

Primer ens van fer una xerrada sobre la Colla dels dimonis de Papiol i ens van explicar com és una forca, com són els petards i com es col·loquen a la forca, com són els tratges. I com hi ha companys i companyes que fan de domoni ens van ensenyar les diferents estructures que fan.

Després ens vam unir a la festa de la Senyora Castanyera que com cada any ens va venir a visitar. Vam menjar castanyes calentetes i molt bones !!

Sobre les 12h vam pujar a la classe. La classe estava decorada d’una forma una mica terrorífica…Teníem un feina: Explicar contes de por !! Va ser emocionant i divertit a l’hora. Teníem llanternes de raigs ultraviolats i que fa que molts colors a la foscor canviïn o que es vegin les dents més blanques o el cabell de les persones roses es vegi verd !!

😊FOTOS CASTANYADA I COLLA DE DIMONIS INFANTIL

SORTIDA CAIXAFÒRUM

El dimecres 20 de novembre els alumnes de 5è i 6è han fet una sortida al CaixaForum per veure un espectacle musical titulat : Un musical de pel·lícula.

Ha estat molt divertit i entretingut.

FOTOS CAIXAFÒRUM

SORTIDA AL NÀUTIC DEL PRAT DE LLOBREGAT

Els alumnes de 5è i 6è hem realitzat unes activitat a la platja del Prat al centre municipal Vela El Prat. Com hi havia mala mar no hem pogut fer les activitats de navegació i hem fet Big pàdel i bodyboard. Ens ho hem passat molt bé. També hem jugat a fer forats enormes, a futbol, a pillar, a jugar amb les onades.

No està malament per acabar el curs passar un bon dia a la platja !!!

FOTOS DEL PRAT

L’ ESPORT BASE DEL PAPIOL ENS FA PROMOCIÓ DE BÀSQUET !!

El dimarts 11 de juny el Dídac i la Iria de l’esport base del Papiol (EBP) han dedicat una jornada a promocionar el bàsquet a diferents grups de l’escola Pau Vila. Entre ells els alumnes de 6è.

El bàsquet és un esport d’equip amb el que es poden treballar capacitats i habilitats físiques, la tècnica  i tàctica,el joc en equip, habilitats socials, gaudir de la competició però a part de tot això el Dídac i la Iria ens han recordat que EL MÉS IMPORTANT SÓN ELS VALORS !! Clica la foto.