TEATRE 4t
04/01/24Us volem compartir les obres de teatre que van preparar els infants de 4t A i B, fent una adaptació de “Cuento de Navidad” de Charles Dickens. Van representar l’obra per als seus padrins TEI.
Vam gaudir molt tots plegats!!
Us volem compartir les obres de teatre que van preparar els infants de 4t A i B, fent una adaptació de “Cuento de Navidad” de Charles Dickens. Van representar l’obra per als seus padrins TEI.
Vam gaudir molt tots plegats!!
Els últims dies de trimestre, vam poder gaudir de l’obra de teatre que ens havia preparat 6è.
Aquí us la deixem perquè veieu què bé ho van fer i com ho vam gaudir plegats!
Dimarts vam venir a l’escola a fer l’activitat KAPLA. Primerament, ens van fer una petita explicació sobre el joc de construcció i després entre tots i totes vam construir una figura. En finalitzar, la vam destruir!
Dimarts vam venir a l’escola a fer l’activitat KAPLA. Primerament, ens van fer una petita explicació sobre el joc de construcció i després entre tots i totes vam construir una figura. En finalitzar, la vam destruir!
Hola famílies!
Els nens i nenes de 3r us deixem aquí unes gravacions per convidar-vos a visitar Collserola. Durant aquest trimestre hem après molt sobre Collserola i amb aquests vídeos esperem que vosaltres també us animeu a visitar-la i a aprendre tant com nosaltres!
Esperem que us agradi!
Aquest divendres els infants de tercer i cinquè han preparat el joc del “Tres en ratlla” per jugar amb la seva parella TEI.
Els han ajudat a dibuixar el tauler del joc en una bossa i cada infant ha pintat les seves peces de fusta.
Ha estat un activitat divertida i ens ho hem passat molt bé!
Rudolph lives at the North Pole with his family. He is a special reindeer. Rudolph is small and he has a red, bright, big nose. Because of his nose, the other reindeer call him ‘Rudolph, the red-nosed reindeer’ and make fun of him. Rudolph is ashamed of his nose and he doesn’t like to be different, but everything changes when he meets Santa…
What will happen?
Hola famílies!
El passat 28 de setembre vam anar d’excursió a Can Santoi. Els nens i nenes de 3r van poder observar i aprendre molt sobre Collserola a través de diferents activitats.
Ens ho vam passar molt bé!
Aquí teniu algunes fotos perquè pugueu veure com van gaudir!!
El passat dijous dia 23 vàrem assistir espectacle únic de dansa amb música en directe a l’Auditori de Barcelona.
Amb el títol de “Toy Box” (caixa de joguines) vàrem gaudir veient diferents joguines que apareixien en una caixa.
L’escenografia era molt espectacular amb vestits i llums que… Llegeix més»