CAMP D’APRENENTATGE CAN SANTOI

Els alumnes de 4t de primària vam anar al Camp d’aprenentatge de Can Santoi a realitzar una activitats sobre METEOROLOGIA.
Ens van explicar els diferents aparells meteorològics que hi han, vam fer una gimcana per tal de veure’ls i fer-los servir i per últim vam fer… Llegeix més»

ACTIVITAT TEI

Fa uns dies vam conèixer els nostres tutors i els nostres tutoritzats. Vam estar parlant una estona i ens van fer unes preguntes per tal de conèixer-nos una miqueta.

Parelles TEI

Avui hem fet una activitat més dinàmica amb els nostres tutors. Les activitats les hem fet en el pavelló: hem passat per vuit estacions i ens ho hem passat molt bé.

Aquí teniu una mostra del que hem estat fent.

Activitat TEI

 

 

CASTANYADA 2023

Dimarts passat ens va visitar la Castanyera, va venir del Montseny per portar-nos castanyes i cantar i ballar amb nosaltres!!

Ens ho vam passar molt bé plegats!

Aquí us deixem unes fotos de la festa.

FOTOS CASTANYADA

SEGON DIA DE COLÒNIES LA LLOBETA

Bona nit famílies,

Avui hem estat fent de trapezistes i de mags. També hem fet de funambulistes en un circuit en alçada. A la tarda hem ajudat a la Noa a buscar les entrades del circ. Sort que les hem trobat!
A la nit, després de fer el sopar de gala, hem anat a la carpa del circ i hem vist un gran espectacle. Hem passat un dia ple d’emocions!
Fins demà!

SEGON DIA DE COLÒNIES LA LLOBETA

PRIMER DIA DE COLÒNIES LA LLOBETA 2023

Bona nit famílies,

Hem passat el primer dia de colònies fent activitats molt divertides. Hem conegut a la Noa, una hipopòtam molt simpàtica, que ens ha convidat a endinsar-nos en el món del circ.

A la nit hem fet jocs de nit i ara ja estem dormint. Demà tindrem moltes més sorpreses.

PRIMER DIA DE COLÒNIES

COMIAT 6è

Dijous vam acomiadar als més grans de l’escola. En una festa molt emotiva, vam dir adéu a 6è, alumnes que ens han acompanyat durant nou anys. En aquest temps hem compartit moltes vivències, esperem que us serveixin per iniciar aquest nou camí amb molta empenta!

Us desitgem molta sort en aquesta nova etapa… us trobarem molt a faltar!!

Mestres del Pau Vila

Aquí teniu les fotos de la festa

COMIAT 6è

SORTIDA A LA PISCINA

Arriba el final de curs i els infants de cicle mitjà han anat a fer la  darrera sortida d’enguany. Primer de tot han fet jocs a la pista i s’ho han passat molt bé, tot i que feia una mica de calor.

En acabat han anat a la piscina a refrescar-se i a jugar. Ha estat una sortida molt divertida!

Ens veiem el curs vinent. Bon estiu!

FOTOS PISCINA

 

VISITEM LA FÀBRICA DE COLACAO!

Famílies!

Dimarts vam anar a visitar la fàbrica de Colacao. Ens van explicar moltes coses sobre el cacao i la fabricació del Colacao i la Nocilla. Vam fer una volta per dins la fàbrica, on vam veure com envasaven i etiquetaven els pots. També ens van donar un bon esmorzar… pa amb Nocilla i llet amb Colacao! També hi havia fruita, no tot va ser xocolata…

Després vam anar a dinar a un parc molt xulo. Ens ho vam passar genial!!

FOTOS