FESTA FI DE CURS

Final de curs

Xocolata
calenta i dolça
feta amb paciència
i com cal.
Una tómbola
amb molts premis.
A mi m’ha tocat
un timbal!
Jocs,
balls,
patinatge,
coreografies,
titelles,
teatre i cant coral.
Festa de final de curs.
L’esperit de l’escola
és ben viu.
Arriben les desitjades
vacances
d’estiu!

(Lola Casas)

FOTOS COMIAT SISÈ

Visita a l’ajuntament

Hola famílies,

l’alumnat de 3r de primària vam anar el passat divendres 31 de maig a visitar l’ajuntament del Papiol. Vam aprendre moltes coses i vam aprofitar per entrevistar a l’alcalde a la sala de plens. També ens van ensenyar tot l’edifici: les persones que treballen en ell i la feina que desenvolupen. Una experiència molt enriquidora!

 

VETLLADA CULTURAL 2024

Famílies!

Divendres 3 de maig vam celebrar la nostra Vetllada Cultural. Com cada any, va ser tot un èxit i vam poder gaudir plegats d’una tarda de música, danses i moltes emocions.

Us compartim un recull de fotos dels moments viscuts.

Desitgem que us agradin!

FOTOS VETLLADA

Últim dia de colònies!

Famílies!!

Aviat tornarem a casa, però encara estem gaudint de les activitats de l’últim dia. Tenim moltes ganes de fer-vos petons i abraçades, i explicar-vos totes les nostres aventures!

Mentrestant, us compartim unes quantes fotos més dels últims moments viscuts.

Ens veiem d’aquí una estona…

FOTOS ÚLTIM DIA

Segon dia de Colònies a La Garbinada

Bona nit famílies!!

Avui hem tingut un dia molt divertit i ple d’emocions! No hem parat de fer activitats i gaudir de la natura que ens envolta.

Ara mateix estem acabant la disco i en breu anirem a dormir, ja que estem molt cansats!

Demà encara ens queden moltes coses a fer…

Us deixem unes fotos perquè veieu el que hem fet!

FOTOS SEGON DIA

Sortida Mercabarna

Bon dia famílies,

Aquest dimarts dia 7 de maig vam anar al Mercabarna a una sortida molt interessant al voltant del món dels peixos. Ens van fer una activitat en la que vam poder veure i tocar peixos diversos i esbrinar quines són les seves parts més importants: les aletes, les brànquies, els ulls gelatinosos… També vam visitar el museu que tenen amb un munt d’oportunitats per explorar i ens vam assabentar fins i tot de quan pesàvem però mesurant-lo amb peixos. Quin gran descobriment!

 

Per últim, vam dinar allà i vam poder tastar diversos peixos ben frescs, però el que més ens va sobtar va ser una hamburguesa que estava feta de lluç i gambes. Sabíeu que amb peix també podem menjar hamburgueses i que són molt sanes?

 

Va ser una sortida ben sorprenent!

PRIMER DIA DE COLÒNIES!

Famílies!

Ja estem acabant el primer dia de colònies! Ens ho hem passat molt bé, ara mateix estem fent un joc de nit i en breu anem a dormir…

Demà ens esperen moltes més activitats per continuar gaudint plegats.

Bona nit!

FOTOS PRIMER DIA

COMENCEM LA SETMANA TEMÀTICA’24!!!

Avui hem rebut una carta i una peça d’un puzzle a la classe. Després ens hem trobat tota l’escola al pati per muntar el Puzzle i així engegar la Setmana Temàtica 2024, sota el lema “EL PAU VILA ES MOU”.

En acabar hem mogut una mica el cos, al ritme de la música!

Us deixem algunes fotos…

FOTOS