Visita a l’Ajuntament

El passat mes d’octubre, els nens i nenes de 4t vam anar a fer una visita a l’Ajuntament del Papiol. Allà vam conèixer l’alcalde Jordi Bou i el primer tinent d’alcalde, Joan Borràs. Els hi vam fer un seguit de preguntes, prèviament preparades a classe, relacionades amb la seva professió. Tot això, es va produir a la sala de plens de l’Ajuntament. Va ser una experiència molt interessant!

https://photos.app.goo.gl/o32XhcAAtoqjHzPV7

VISITA A LA FÀBRICA DE XOCOLATA SIMON COLL

El dilins 22 d’octubre vam anar a la fàbrica de xocolata Simon Coll a Sant Sadurní d’Anoia.
Ens van explicar tot el procès d’elaboració dels diferents tipus de xocolata així com la història i evolució de la fàbrica. Vam veure insitu com es fan els bombons,tot… Llegeix més»