Un curs de pel·lícula
06/11/18Us deixem un vídeo amb un recull de fotografies dels nens de 3r i 4t de primària, titulat “Un curs de pel·lícula”. Tots els alumnes de l’escola Pau Vila vàrem escriure el nostre desig d’aquest curs escolar.
Us deixem un vídeo amb un recull de fotografies dels nens de 3r i 4t de primària, titulat “Un curs de pel·lícula”. Tots els alumnes de l’escola Pau Vila vàrem escriure el nostre desig d’aquest curs escolar.
El passat mes d’octubre, els nens i nenes de 4t vam anar a fer una visita a l’Ajuntament del Papiol. Allà vam conèixer l’alcalde Jordi Bou i el primer tinent d’alcalde, Joan Borràs. Els hi vam fer un seguit de preguntes, prèviament preparades a classe, relacionades amb la seva professió. Tot això, es va produir a la sala de plens de l’Ajuntament. Va ser una experiència molt interessant!
Hola famílies!!!
Entre tots els nens i nenes del cicle mitjà hem decorat la biblioteca! I a tercer hem fet diverses activitats un tant “monstruoses” i divertides… Mireu, mireu!!
Benvolgudes famílies,
Us recordem que:
Divendres 2 de novembre és festiu de lliure disposició
(aprovat pel Consell Escolar)
Aqui us deixem les fotos 6è, de l’excursió de l’altre dia al Museu de Ciència i Tècnica de Terrassa.
Fotos sortida
Aquest divendres continuem reciclant i creant noves coses sensacionals!!
Mireu!!!
Els nens i nenes de 3r A vam fer servir les tablets de l’escola!
Mireu que bé ho vam passar!
El dilins 22 d’octubre vam anar a la fàbrica de xocolata Simon Coll a Sant Sadurní d’Anoia.
Ens van explicar tot el procès d’elaboració dels diferents tipus de xocolata així com la història i evolució de la fàbrica. Vam veure insitu com es fan els bombons,tot… Llegeix més»