COLÒNIES LES TALLADES 2021
21/10/21Els alumnes de 4t ens ho estem passant molt bé de colònies, fent un munt d’activitats que podeu veure tot seguit.
… Llegeix més»
Els alumnes de 4t ens ho estem passant molt bé de colònies, fent un munt d’activitats que podeu veure tot seguit.
… Llegeix més»
Els alumnes de 4t de primària hem fet punts de llibre d’origami o papiroflèxia, que és l’art japonès del plegament de paper.
Hem gaudit molt i us convidem a que en feu més a casa, ja que desenvolupa la creativitats dels infants i és un molt… Llegeix més»
Durant aquesta setmana els alumnes de la nostra escola em rebut la visita de la SUPER ALBERGÍNIA i ahir ens va tocar als de 4t.
Ens van explicar que durant aquests dies rebrem a casa la nostra clau del reciclatge i per tal de fer-la servir… Llegeix més»
Aquesta setmana donat la noticia del volcà Cumbre Vieja de la illa de La Palma a Gran Canàries, els alumnes de 4t de primària hem construït un volcà per després fer-lo erupcionar.
Com segur us han explicat els vostres fills/es només ha calgut bicarbonat, vinagre i sabó líquid de cuina.
Aquí us deixem unes fotos perquè veieu que bé s’ho han passat, tant amb la construcció d’aquest com amb l’erupció.
#gallery-1 {
margin: auto;
}
#gallery-1 .gallery-item {
float: left;
margin-top: 10px;
text-align: center;
width: 33%;
}
#gallery-1 img {
border: 2px solid #cfcfcf;
}
#gallery-1 .gallery-caption {
margin-left: 0;
}
/* see gallery_shortcode() in wp-includes/media.php */
L’últim dia d’escola vam acomiadar als més grans. Plegats vam fer un petit homenatge als que han estat part nostra durant molts anys. Moltes emocions, música, balls…
Tota l’escola vam ballar una cançó i 4t va fer un ball de bastons…
Aquí teniu un recull del que va ser…(enllaç a Drive)
Per altra banda, l’AMPA ens va portar un Photocall a l’escola per tal que cada infant s’emportés un petit record de l’últim dia, va ser molt divertit!! Agraïm a l’AMPA que ho fes possible!
Aquí teniu les fotos de grup que els infants de tota primària es van fer al Photocall:
Avui acaba un curs difícil, un curs ple d’incertesa, un curs que pensàvem que passariem confinats un dia sí i un altre també, però no ha estat així. Tot i la incertesa que ens ha acompanyat des del primer dia ha estat un curs meravellós.
Des… Llegeix més»
Ahir vam gaudir molt a l’escola!!
L’AMPA ens va portar jocs i màgia per a tota l’escola.
Els més petits vam estar jugant amb bombolles de totes les mides…A primària, vam gaudir de molts jocs gegants! Després el “Magic Sergio” ens va deixar amb la boca oberta amb la seva màgia…
Ha estat un día genial i molt divertit!!
Moltíssimes gràcies a l’AMPA i la Comissió de Festes de l’escola per fer-ho possible!!
Aquí teniu un recull de fotos de tot el que vam fer: