Robòtica i programació

Aquest curs estem introduint la programació i la robòtica a l’escola. Els alumnes de Cicle Mitjà i Cicle Superior s’estan iniciant en la programació amb Scratch, al Cicle Inicial treballen amb aplicacions mòbils de programació per blocs i a P5, experimenten amb petits robots infantils. Gràcies a les aportacions econòmiques de l’AMPA, aquest curs podem gaudir de dos robots Zowi, el Pau i la Paueta, per poder tirar endavant l’aprenentatge de la robòtica i la programació. A P5, es realitza el préstec setmanal amb les famílies. Durant la setmana, els alumnes de Cicle Inicial aprenen les instruccions bàsiques del robot i com programar amb blocs. Més endavant, aprendrem a fer anar el programari propi de BQ (bitbloq) per experimentar amb les bases de la programació amb codi.

Aquí teniu algunes imatges de les activitats del Cicle Inicial, mentre els alumnes construeixen, experimenten i comparteixen aquest aprenentatge.