Noves mesures activitats extraescolars:

Es manté el servei d’acollida matinal i l’espai de lleure de la tarda

Nascor (anglès): P4, P5 i 3r presencial en grup bombolla. La resta ONLINE.
Codelearn (robòtica): ONLINE

Material de suport avaluació secundària | Servei Educatiu de la Segarra

Omplir Doodle
Informes a l’app
Entrevistes amb tutores
Doodle - Lleve las reuniones a la práctica Quieres crear una App? Te contamos los 10 pasos básicos para empezar
Ilustración del concepto de videoconferencia | Vector Premium

PRIMÀRIA

14 al 18 desembre de 2020

17 desembre 2020

11 al 21 de gener de 2021

INFANTIL

11 al 15 gener 2021

14 gener 2021

25 gener al 4 febrer 2021

PLA D’ORGANITZACIÓ ESCOLA PAU CASALS OBERTURA SETEMBRE 2020: mesures adaptació Covid-19

Enllaç ESCOLA SEGURA

Salut/Escola. Canal Salut

Fes una visita virtual a l’Escola Pau Casals:

Marató 2020

Enguany, donades les mesures sanitàries per evitar els contagis de Covid-19, no es programaran les activitats presencials per participar a la Marató, com seria habitual.

Des de “Vacarisses per la marató“, es facilita la col.laboració de tothom amb aquestes caixes per a donatius que trobareu als establiments de Vacarisses.

Anima’t i participa!

Esforç conjunt AFA i Ajuntament de Vacarisses

AFA Pau CasalsImatge corporativa

Logotip entitat

Aquest començament de curs ha estat en tot els aspectes diferent i ha suposat un repte en tots els àmbits. És en aquests moments de dificultat que el treball conjunt s’imposa més que mai com una eina per avançar plegats i superar les adversitats. Adaptar-nos a les noves necessitats no hauria estat possible sense la cooperació de l’Associació de Famílies d’Alumnes (AFA) i l’Ajuntament de Vacarisses, que han aportat diversos recursos a l’Escola Pau Casals per poder començar aquest curs amb les mesures necessàries. Gràcies a les seves aportacions, l’escola ha pogut adaptar espais per reconvertir-los en aules ordinàries i a més, ha pogut donar resposta als requeriments sanitaris de control de temperatura a l’alumnat i ha aconseguit atendre als infants durant l’estona de menjador amb el personal necessari tot i la negativa del Departament d’Educació.

Des de l’escola volem donar les gràcies a tots els membres de l’AFA i l’Ajuntament de Vacarisses pel seu esforç i cooperació.

Junts avancem!

App Escola Pau Casals

Gràcies a les aportacions de l’AMPA, hem pogut posar en marxa la nova app de l’escola. Aquesta servirà per enviar comunicats a les famílies de manera àgil i ràpida. Aquesta eina també es podrà fer servir per realitzar els pagaments de l’escola, consultar el menú del menjador i conèixer les dates més assenyalades de l’agenda del centre.

Ja us podeu descarregar l’app “Escola Pau Casals” al vostre Android o Iphone.