Horari atenció secretaria:

Tasques d’administració i gestió (matrícules, baixes, gestió documental, etc.)

Dimarts i dijous de 8:30h a 13:30h i de 15h a 17h

Cantada Nadales 2019

La tradicional Cantada de Nadales ha tingut lloc avui divendres 20 de desembre del 2019 a l’església de Sant Pere de Vacarisses. L’alumnat de 1r fins a 6è, i la Coraleta, ens han fet gaudir de valent amb les seves veus. Podreu veure el recull de fotografies i vídeos a l’enllaç que us hem compartit per mail.

Resultat d'imatges de cantada nadales

Moltes gràcies per acompanyar-nos en aquest dia tan especial.

Dinamització pati 19-20

Enguany, l’alumnat de primària pot gaudir encara més de les activats de dinamització a l’hora del pati.

Distribuïts en diferents espais i franges horàries, es pot triar entre jocs de taula a les aules, jugar al sorral, ballar zumba al gimnàs, jugar a tennis taula, anar a la biblioteca del centre, participar en els grups de Coraleta i Flautes o jugar amb el material d’exterior com les xanques o les cordes entre d’altres.

Un gran ventall d’activitats alternatives als tradicionals jocs de pilota.

El Pau Casals participa al Lab(Tred)19

El Laboratori de transferència educativa és un espai de transferència de pràctiques educatives innovadores de Terrassa, Matadepera, Rellinars, Viladecavalls, Vacarisses i Ullastrell. Enguany, les escoles participants han compartit experiències fent pinzellades de les activitats innovadores que han dut a terme durant el curs 2018-2019.
En Llegeix més»

Musical Grease 6è

Felicitats als i les alumnes per la seva actuació al musical!! Felicitem també als mestres que han fet possible un any més el musical de 6è.
Enhorabona a tothom per l’esforç i els resultats. Gaudiu!

App Escola Pau Casals

Gràcies a les aportacions de l’AMPA, hem pogut posar en marxa la nova app de l’escola. Aquesta servirà per enviar comunicats a les famílies de manera àgil i ràpida. Aquesta eina també es podrà fer servir per realitzar els pagaments de l’escola, consultar el menú del menjador i conèixer les dates més assenyalades de l’agenda del centre.

Ja us podeu descarregar l’app “Escola Pau Casals” al vostre Android o Iphone.