Comunicat del Departament d’Educació:

El curs 2019-2020 l’Escola Pau Casals de Vacarisses tindrà

dos grups de P3.

Llista d’alumnes admesos i llista d’espera: 12 de juny de 2019

Matrícula del 20 al 26 de juny de 2019

Documentació necessària:

1. Carnet de vacunacions o certificat mèdic oficial justificatiu.

2. DNI amb l’adreça al·legada a la sol·licitud de preinscripció.

Número per determinar l’ordre de les sol·licituds en cas d’empat a l’educació infantil (segon cicle), primària i secundària obligatòria.
Clickeu per conéixer més informació i altres dates assenyalades.

Reunions inici de curs 19-20

Famílies noves al centre
Dimecres 27 de juny
1r
04 de setembre
2n
04 de setembre
3r
05 de setembre
4t
05 de setembre
06 de setembre
06 de setembre

Musical Grease 6è

Felicitats als i les alumnes per la seva actuació al musical!! Felicitem també als mestres que han fet possible un any més el musical de 6è.

Enhorabona a tothom per l’esforç i els resultats. Gaudiu!

Jocs Florals 2019

Com cada curs, el dia 23 d’abril es realitza l’entrega de premis dels Jocs Florals de l’escola al Casal de Vacarisses. Enguany, l’acte s’ha desenvolupat en dues franges horàries. A primera hora del matí, a les 9.30h, els alumnes de 1r, 2n i 3r han conegut als guanyadors. En acabar, el grup de flautes i coraleta ha amenitzat la mitja part amb la seva actuació. Finalment, a les 11:00h, els alumnes de 4t, 5è i 6è han aguantat els nervis fins a l’últim moment en que han conegut el veredicte. Enhorabona a totes les persones guanyadores i a totes les que han participat per la seva gran creativitat i esforç en l’elaboració dels escrits i moltes gràcies a totes les entitats que fan possible la jornada d’avui.

Aquí us deixem el recull de fotografies.

Ciència i coeducació

Durant la setmana del 8 de març, a les classes s’està treballant encara amb més consciència per la coeducació.

Aquí us deixem un enllaç il·lustratiu que fa també referència a l’eix temàtic d’aquest curs, la ciència i l’experimentació.

App Escola Pau Casals

Gràcies a les aportacions de l’AMPA, hem pogut posar en marxa la nova app de l’escola. Aquesta servirà per enviar comunicats a les famílies de manera àgil i ràpida. Aquesta eina també es podrà fer servir per realitzar els pagaments de l’escola, consultar el menú del menjador i conèixer les dates més assenyalades de l’agenda del centre.

Ja us podeu descarregar l’app “Escola Pau Casals” al vostre Android o Iphone.