Finalista concurs matemàtic ABEAM

L’Amelie Straccia de P4 ha quedat finalista de Catalunya al concurs matemàtic que organitza ABEAM. Han participat tots els alumnes de l’escola des de P3 fins a 5è.
L’acte final i entrega d’obsequis d’aquesta 6a edició del Concurs de Dibuixos Matemàtics d’ABEAM, va tenir lloc el divendres 11 de maig de 2018 a les 18:30 al Citilab, situat a la Plaça Can Suris, s/n de Cornellà.Se li va fer entrega del diploma per obtneir el 3r Accèssit en la categoria A.

Felicitats!

Jocs Florals 2018

Aquest matí, els alumnes de l’escola han compartit el seu esforç amb els seus companys, mestres i famílies en l’acte d’entrega de premis dels 20ès Jocs Florals de l’Escola Pau Casals. Amb la col·laboració dels representants de l’AMPA i l’Ajuntament, el certamen s’ha desenvolupat al Casal de Vacarisses en dos torns. Els primers en recollir els premis han estat els alumnes de 1r, 2n i 3r. L’actuació de la Coraleta de l’escola i del grup de flautes han donat pas a la segona part dels Jocs Florals, on el alumnes de 4t, 5è i 6è han compartit nervis a les butaques mentre esperaven sentir el nom del guanyadors. Moltes a gràcies a tots i totes per la vostra participació i felicitats als guanyadors!