Mòbil de Psicomotricitat per Primer

Les alumnes del Grau d’Educació Infantil de la Universitat Autònoma de Barcelona han creat un mòbil amb imatges per una banda i textos poer un altra de la sessió que van fer el novembre passat als alumnes de la classe dels lleons. Van ser el tercer grup amb una sessió de Grafisme a través de l’art dels pirates del Carib. El grup està format per Maria Juez, Ninoska González i Mireia Hernández. Els lleons van gaudir de la seva part més artística navegant pels mars oceànics.

Podeu veure les fotos en aquest mateix artícle i també podeu fer clic en aquestes paraules per veure-les en un àlbum de fotos.