Les alumnes del GEI de la UAB fan una sessió de Psicomotricitat

Benvolgudes famílies, nosaltres som la Mariona Caballé, la Cristina Delgado, la Verónica Cruz, la Cristina Moreno i la Valeria Reina, estudiants del Grau d’Educació Infantil de la Universitat Autònoma de Barcelona, les quals vàrem realitzar el passat dimecres dia 30 de novembre del 2017 una sessió de Psicomotricitat a l’escola Pau Casals amb els alumnes de primer de primària, tal i com vareu poder veure al bloc de l’escola.

Així doncs, concretament vam dur a terme una sessió de Psicomotricitat centrada en el temps i el ritme i com a fil conductor per endinsar-los en el tema, vàrem teatralitzar el conte de la llebre i la tortuga. A partir d’aquesta sessió vam realitzar una documentació, concretament vídeos i fotografies.

Moltes gràcies a l’escola Pau Casals per obrir-nos les portes i concretament, al Paco, el psicomotricista de l’escola, el qual ens ha ajudat i ens ha facilitat tot aquest procés. Per últim, volíem donar les gràcies als lleons per ser una classe fantàstica.

Esperem que us agradi.
Moltes gràcies,

Les alumnes de la UAB.

Feu clic a la frase per veure les imatges