Cristina Farrerons i revista “Guix”

El passat mes de desembre de 2020, la nostra estimada Cristina Farrerons, mestra del Cicle Inicial, va publicar un article a la revista educativa “Guix” sobre la importància de la relació entre família i escola. L’article, té per títol Família i escola, traçant conjuntament una educació plena.

Podeu llegir l’article en català o en castellà a “Guix: Elements d’acció educativa”  ISSN 0213-8581, Nº. 473, 2020, pág. 73

Resum de l’article. “La situació d’incertesa que estem vivint ens mostra, ara més que mai, que cap metodologia és permanent en el temps, i també posa de manifest que per donar sentit a l’autèntic aprenentatge, família i escola es necessiten”.

Buscador de productos

Enhorabona Cristina!