Concurs Sambori i BBVA

Els alumnes de 2n de Cicle Inicial, els del Cicle Mitjà i Cicle Superior han participat  al concurs Sambori de narrativa en català  que organitza Omnium Cultural. A més, tots els alumnes de primària han participat com cada curs en el concurs de dibuix escolar que organitza BBVA. Té l’objectiu d’estimular la creativitat dels escolars en la faceta del dibuix a través de la lectura de sis contes. Trobareu més informació als enllaços.

Des d’Òmnium Terrassa us volem agrair un any més la vostra participació en el Premi Sambori i felicitar-vos per la feina feta. Tot i que la Sandra, el Ferran, el Tomàs, el Marçal, l’Aina, la Mar, l’Arlet, la Júlia i l’Ariadna no han passat a la final, el jurat ha valorat molt positivament tots els treballs rebuts. Us encoratgem a continuar col·laborant en aquest projecte, ja que encara que són només uns quants els que passen a la final, us comptem a tots i gràcies a tots, podem dir que més de 40.000 alumnes han fet una redacció pel Sambori Òmnium!