Alumnes de la UAB han fet sessions de Psicomotricitat a la nostra escola en aquest curs 2017-2018

En aquest nou curs 2017-2018, quatre grups d’alumnes de la Universitat Autònoma de Barcelona del Grau d’Infantil han vingut a observar i a realitzar sessions de Psicomotricitat a primer i segon de primària. Aquesta activitat ha estat guiada i avaluada pel Paco des de l’escola amb la finalitat d’aprendre molt en la seva assignatura a la Universitat.

El primer grup ja han observat una sessió del Paco. La sessió ells i elles la van realitzar el dijous 23 de novembre a 1r A, la classe dels Mags i les magues. El grup està composat per la Melodie Beguerís, l’Albert Cabrera, la Mila Mayoral i l’Anna Valls. La sessió que van preparar era del bloc de continguts psicomotrius de “Moviment”.

El segon grup va observar una sessió del Paco el passat 8 de novembre. La sessió la van realitzar el passat dimecres 29 de novembre a 1r B, la classe dels Trapezistes. El grup està composat per la Victoria Herrera, la Mariona Pablo, la Clara Garcia i la Marta Alcaide. La sessió que prepararen era del bloc de continguts psicomotrius de “Moviment”.

El tercer grup va observar una sessió del Paco el passat 16 de novembre. La sessió la van realitzar el passat dijous 30 de novembre a 1r A, la classe dels Mags i les magues. El grup està composat per la Cinta Anguís, la Marta Cortés, la Meritxell López i la Núria Prunera. La sessió que van preparar era del bloc de continguts psicomotrius de “Grafisme”.

El quart grup va observar una sessió del Paco la tercera setmana de novembre. La sessió la realitzaren el passat dijous 1 de desembre a 2n B, la classe dels elefants. El grup està composat per la Marina Flores, l’Aurora Hernandez, la Mireya Ortigosa i la Sandra Pardora. La sessió que prepararan serà del bloc de continguts psicomotrius “d’Espai i Lateralitat”.