El judici de l’Artur i la Clementina

Els alumnes de 6è hem estat treballant el conte de l’Artur i la Clementina amb l’ajuda de la mestra Carme Cornet. Un cop llegit el conte, ens vam preparar el judici, en el que el jurat popular hauria de decidir si l’Artur era innocent o culpable. Per això els advocats defensors i els fiscals havien de preparar-se les acusacions i la defensa pel dia del judici.
Els alumnes van posar-se en el seu paper i el judici es va desenvolupar com un judici real! Tots van fer molt bona feina, i van implicar-se de valent! Felicitats!

Mireu les fotos

1. Aleix

M’ha encantat ser jutge perquè pots dir si pot parlar o no, tots et tenen un respecte amb senyor/a i ha sigut molt divertiti fer-ho. Estic esperant a fer un altre !!