BIOMASSA, UN RECURS SOSTENIBLE

A Vacarisses s’utilitza la biomassa com una alternativa sostenible per escalfar alguns espais d’ús municipal.

Estem parlant de les escoles bressol El Cuc, l’Escola Pau Casals, la Fàbrica i l’ajuntament.

D’aquesta manera es mira de reduir les emissions de CO2, procurant no empitjorar la qualitat de l’aire que respirem.

Això representa una mesura més que suma a altres alternatives ja consolidades en el nostre poble per aconseguir reduir la contaminació del nostre planeta.

Aquest matí, l’alumnat de 6è ha visitat la caldera i ha pogut gaudir, prèviament, de les explicacions d’en Josep Maria Ortiz.

Gràcies per fer-ho possible!