TASTETS CULTURALS!

Dimarts, 25 d’abril, dins de la Setmana Cultural escolar, vam començar els tastets culturals. L’eix transversal d’escola d’aquest curs és: CULTURES DEL MÓN.

Per aquest motiu vam fer jocs d’arreu del  món, en total 5 jocs de taula: Bagh chal, Aulé, Sigoga de Tusco, l’alquerc i el Solitari.

Ens van repartir una fitxa a cadascun  perquè l’omplíssim: NOM DEL JOC, PAÍS D’ON PROVÉ, JUGADORS, MATERIAL I NORMES BÀSIQUES.

Eren jocs que ja coneixíem, però amb diferents noms i fets amb altres materials, ja que provenien de diferents països del món.

Va ser una manera per descobrir com juguen en altres continents.

Junt amb aquest taller en vam fer d’altres com el d’esports del món. Consistia en fer 2 esports: Ultimate i Hockey. Vam provar diferents jocs de cada esport.

Una altra activitat va ser la de contes i llegendes, en la qual vam llegir vàries llegendes que portaven una lliçó.

Ens van donar la llegenda per separat i entre tots havíem de treballar en equip per completar-la i la vam haver de llegir a la classe, de manera que tothom pogués gaudir-les.

Al final ens vam aprendre una cançó de Txarango: Obriu les portes!, del seu últim CD.

També vam estar fent un taller de danses del món, vam ballar des de sardanes, fins a danses tradicionals Búlgares.

Consistia en ballar i coordinar-nos alhora. Ens van donar una fitxa, a la qual havíem d’escriure-hi  què ens havia semblat el ball.

Finalment, vam realitzar un taller de cuina, en el qual vam haver de buscar la procedència geogràfica sobre les següents  fruites: plàtan, maduixa, mandarina, kiwi, raïm.

Desprès amb les fruites destacades vam preparar unes postres ben originals i boníssimes.

SAMSUNG CAMERA PICTURES