Plantada al pati de l’escola

El passat dimecres dia 22 de març a la tarda, l’alumnat de 6è vam sortir al pati per plantar aromàtiques i plantes arbustives a les jardineres de sobre de les grades. El dijous hi vam anar l’alumnat de cinquè.

Prèviament, vam rebre explicació de les plantes que anàvem a plantar per part de la Laia de la Jardineria Flora. També ens ha ajudat a omplir de terra, trasplantar a les jardineres i regar suficientment. Ha estat una bona experiència.

Ara només cal seguir cuidant-les.

Aquestes jardineres, de color blanc, separen l’espai de les moreres de les grades que donen a la pista. Seran un bon motiu de seguretat per a aquests grans esglaons.